Syksyn kunniaksi pitkästä aikaa uusi pohja:) Kuva on itse ottamani. Eli ei huippulaatua,mutta varmasti ainakin laillinen käyttää;)

maanantai, 22. syyskuu 2008
Syksyn kunniaksi pitkästä aikaa uusi pohja:) Kuva on itse ottamani. Eli ei huippulaatua,mutta varmasti ainakin laillinen käyttää;)

Nyt minutkin löytää Blogilistalta
Taistele spammia vastaan, klikkaa tätä:

Tin pohjablogi meni remppaan 14.2.08 tekijoikeusjuttujen takia. Poistin siinremontissa kaikki pohjani, nyt aloitetaan puhtaalta pdtja laillisilla kuvilla;) Kuvien etsiminen on nyt hiukan vaikeampaa, mutta eik niitpohjia ala taas ilmesty)
Kommentit